Activity

  • rhodesstark95 posted an update 2 months, 2 weeks ago

    در دنیای پر رفت و آمد زیباییها و جراحیهای تخصصی، نامی میدرخشد که نه تنها با دستانی هنرمند، بلکه با قلبی مملو از امید و حساسیت به نیازهای زنانه، لابیاپلاستی را به یک تجربه متفاوت و مثبت تبدیل کرده است. دکتر فرزانه درویشزاده، نه تنها یک جراح، بلکه یک هنرمند است که با هر برش دقیق، بافتهای زندگی را زیباتر میسازد.

    در کلینیکی که گرمای لبخند کارکنان، همچون نسیم بهاری دلها را نوازش میدهد، دکتر درویشزاده با مهارتی کمنظیر، به هر زنی که قدم در این مسیر میگذارد، اطمینان میبخشد که زیبایی و اعتماد به نفس، دو روی یک سکهاند.

    تصور کنید صبحی را که در آینه به تصویر خود نگاه میکنید و لبخندی رضایتبخش بر لب دارید؛ نه به خاطر آنچه که دیگران میبینند، بلکه به خاطر آنچه که شما احساس میکنید. دکتر درویشزاده با انتخابهای آگاهانه و متدهای نوآورانه، این تجربه را برای شما به واقعیت تبدیل میکند.

    لابیاپلاستی، شاید به نظر برخی تنها یک عمل زیبایی باشد، اما برای بسیاری دیگر، پلی است به سوی آرامش و هماهنگی بیشتر با بدن خود. دکتر درویشزاده همراهی میکند در این سفر شخصی، با حمایت و مشاورهای که تک تک دغدغههای شما را درک میکند.

    لابيا پلاستي درویش زاده دل این مرکز درمانی، جایی که دیوارها با قصههای موفقیت و تبدیل شدن به نسخه بهتری از خود پوشیده شدهاند، دکتر فرزانه درویشزاده شما را دعوت میکند به تجربهای منحصر به فرد، جراحیای که مرزهای زیبایی را گسترش داده و زنان را در طیف وسیعتری از اعتماد به نفس و خودپذیری قرار میدهد.

    دکتر فرزانه درویش زاده ، جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی می باشد از جمله فعالیت های دکتر درویش زاده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    جراحی زیبایی زنان

    عضو انجمن زنان و مامایی ایران

    دارای بورد تخصصی لاپاراسکوپی

    عضو انجمن FMF انگلستان

    عضو کالج زیبایی زنان امریکا

    مشاوره و درمان ناباروری (IUI , IVF , …)

    مراقبت های قبل و حین بارداری

    جراحی های زیبایی زنان و بی اختیاری ادراری با لیزر درمانی